ProBon voor de schoonmaak.

ProBon is onze software waar het allemaal mee is begonnen.
Onze eerste klant, een schoonmaakbedrijf in Maastricht, werkt al 15 jaar met onze software en wil niets anders.
Uiteraard zijn er sindsdien vele updates en uitbreidingen geweest.
Vele van onze klanten hebben hierin bijgedragen en gezorgd dat ProBon perfect werd afgestemd op ieders wensen.
Daarnaast is het pakket heel betaalbaar, zonder hoge maandelijkse kosten en zonder beperkingen aan het aantal gebruikers of aantal klanten en hun objecten.

Het pakket beschikt o.a over:

  • Klantenbeheer
  • Werkzaamheden met intervallen
  • Risico inventarisatie en evaluatie ( RI&E )
  • Objecten gekoppeld aan klanten, werkzaamheden, personeel, producten en RI&E per object
  • Voorraadbeheer producten ( barcode stickers printen, balieverkoop met bonnen, bestellijsten, etc. )
  • Facturatie
  • Werkbonnen met barcodes om snel af te kunnen melden.
  • Acquisitie
  • Rapportages
  • Urenregistratie
  • Standaard brieven geautomatiseerd aanmaken met Microsoft Word
  • en nog veel meer

Om een goede indruk te krijgen van ProBon is er een demo-versie beschikbaar die volledig functioneel is.

Hoe het programma werkt en hoe het er uit ziet is goed te zien in de handleiding.
Hieronder staan enkele schermen afgebeeld.